Jak działamy?

Jak wygląda współpraca z naszym biurem?


    Jeżeli posiadasz nieruchomość którą zamierzasz sprzedać lub wynająć, po pierwsze poprosimy Cię o kontakt z nami telefoniczny lub e-mailowy.We wstępnej rozmowie telefonicznej lub bezpośrednim kontakcie np. w siedzibie Biura odpowiemy Ci na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości. Następnie umówimy się na miejscu (w mieszkaniu, domu itp.), żebyśmy mogli zobaczyć nieruchomość, wstępnie oszacować jej wartość (lub czynsz przy wynajmie) i porozmawiać o warunkach naszej współpracy. Jeżeli uzgodnimy wspólnie cenę ofertową nieruchomości i warunki współpracy  wtedy podpisujemy umowę pośrednictwa w której zawieramy zawarte ustalenia. Następnie przystępujemy do reklamowania/oferowania nieruchomości i poszukujemy klientów nią zainteresowanych. Co ważne z tego tytułu właściciel nie ponosi żadnych kosztów: wszystkie koszty reklamy ponosimy my; rozliczenie z właścicielem następuje dopiero po sprzedaży lub wynajmie nieruchomości w/g uzgodnionej i zapisanej w umowie prowizji. Zachęcamy do kontaktu !!!